Τα 7 SOS για προπόνηση σε υψηλές θερμοκρασίες

Το καλοκαίρι μπορεί να μας άφησε… Ο Σεπτέμβριος μπορεί να θεωρείται για όλους μας μήνας γενικότερης αναδιοργάνωσης κι επιστροφής στους καθημερινούς ρυθμούς… Οι υψηλές θερμοκρασίες, ωστόσο, παραμένουν και και δεν πρέπει να τις υποτιμήσουμε, όταν αποφασίσουμε να επιστρέψουμε και στους «προπονητικούς» ρυθμούς μας. Παρακάτω, λοιπόν, ακολουθούν 7 βασικά SOS, που πρεπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, κατά τη διάρκεια της προπόνησης σε υψηλές θερμοκρασίες.

 

  1. Ελαφριά και άνετη ενδυμασία

 Είναι γενικότερος κανόνας κατά τη διάρκεια της προπόνησης, πόσο μάλλον αν αυτή λαμβάνει χώρα σε υψηλές θερμοκρασιες, καθώς είναι σημαντικό, το δέρμα να αναπνέει.

  1. Σωστή ενυδάτωση του οργανισμού

Οταν προπονούμαστε σε υψηλές θερμοκρασίες, είναι λογικο να προκαλείται και μεγαλύτερη εφίδρωση, γεγονός που επιβάλλει την άμεση αναπλήρωση των υγρών που χάνονται, με την κατανάλωση νερού και φυσικών χυμών.

  1. Ανοιχτόχρωμα ρούχα

Ως γνωστόν, τα σκουρόχρωμα ρούχα απορροφούν την ηλιακή ακτινοβολία, γι’ αυτό και είναι καλό να αποφεύγονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης, και να προτιμώνται τα ανοιχτόχρωμα, αντί αυτών.

  1. Αποφεύγονται οι επικίνδυνες ώρες της ημέρας

Το γεγονός οτι μπαίνει ο Σεπτέμβρης, δεν τον καθιστά ακίνδυνο μήνα, ως προς την ένταση και επικινδυνότητα της ηλιακής ακτινοβολίας. Για το λόγο αυτό, καλό είναι να αποφεύγονται οι μεσημεριανές ώρες για οποιαδήποτε δραστηριότητα. Ιδανικές ώρες για προπόνηση, συνεπώς, θεωρούνται είτε οι πρώτες πρωινές είτε οι απογευματινές, κατά τη δύση του ηλίου.

  1. Αντιηλιακή προστασία

Ως φυσικό επακόλουθο των προηγούμενων, και συγκεκριμένα για τα οutdoor trainings, χρησιμοποιούμε αντηλιακό προσώπου και σώματος, καθώς και καπέλο.

  1. Ελαφριά γεύματα

Στις υψηλές θερμοκρασίες ήδη είναι πιο επιβαρυμένη η διαδικασία της πέψης, λόγω των δυσμενών συνθηκών. Ας μην την επιβαρύνουμε περισσότερο καταναλώνοντας και βαριά γεύματα.

  1. Βασικός στόχος: Η διατήρηση της φυσικής κατάστασης

Σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών, καλό είναι να αποφεύγουμε γενικότερα την προπόνηση υψηλής έντασης, καθώς προκαλεί δυσχέρεια στον οργανισμό. Προτιμάμε, αντί αυτής, κάποια δραστηριότητα υπομέγιστης έντασης, με στόχο κατά βάση, τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης και τη μυική ενδυνάμωση, χωρίς να φέρνουμε τον οργανισμό σε ακραίες καταστάσεις.

@Elena_Anastasiadou

(Professional Fitness Coach)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο