Σωστές και λάθος τροφές για πριν τον ύπνο

Για έναν καλό ύπνο το ιδανικότερο θα ήταν το τελευταίο γεύμα να είναι δυο με τρεις ώρες πριν τον ύπνο. Αν όμως το στομάχι γουργουρίζει είναι λίγο δύσκολο να μας πάρει ο ύπνος. Υπάρχουν λοιπόν τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε καθώς μας δημιουργούν διέγερση και κάποιες άλλες που βοηθούν τον οργανισμό μας να χαλαρώσει.

Τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε

  • Καφές
  • Τσάι
  • Πορτοκάλια (γενικά φρούτα που περιέχουν βιταμίνη C)
  • Σοκολάτα
  • Πικάντικα και αλμυρά φαγητά
  • Κρέας
  • Αλκοόλ

Τροφές που μας βοηθούν να έχουμε καλύτερο ύπνο

  • Ζεστό γάλα
  • Μπανάνες
  • Χαμομήλι
  • Μέλι
  • Βύσσινα
  • Σπανάκι
  • Μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί

@Anna_Georgantidi

(Yoga instructor)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο