Κάτια Δανδουλάκη: Μια ζωή στο θέατρο!!!

Η Κάτια Δανδουλάκη είναι μια γυναίκα που λατρεύω. Την αγάπησα από την πρώτη στιγμή που την είδα στο θέατρο και την θαύμασα τόσο για το υποκριτικό της ταλέντο και τον πολύ ωραίο τρόπο που ερμηνεύει αλλά και για την εργατικότητά της, την συνέπειά της, την συνεχή παρουσία της στο θέατρο, την σταθερότητά της στα πιστεύω και τις αξίες της. Είναι μια δυναμική σοβαρή επιβλητική παρουσία στο θέατρο που με την εξυπνάδα της, την φυσική της ευγένεια, τον σεβασμό της στη δουλειά και τους συνεργάτες της, το χιούμορ και το ταλέντο της, κατάφερε να γίνει μια μεγάλη πρωταγωνίστρια, μια λαμπερή πρώτη κυρία στον πολύ δύσκολο χώρο του θεάτρου.

Η Κάτια Δανδουλάκη γεννήθηκε 16 Μαίου στη Θεσσαλονίκη. Αρίστευσε στη δραματική σχολή του θεάτρου Τέχνης και σπούδασε θέατρο και στο London school of dramatic art. Πρώτη της θεατρική εμφάνιση ήταν τον Φεβρουάριο του 1970 στο θέατρο Διάνα στο θίασο της Τζένης Καρέζη και του Κώστα Καζάκου στο έργο :Η κυρία δε με μέλλει σε σκηνοθεσία Καζάκου.Τον επόμενο χρόνο ακολουθεί το: Μιά ιστορία του Ιρκούτσκ του Αρμπούζωφ με τον ίδιο θίασο στο ίδιο θέατρο. Τον χειμώνα 1972-73 πραγματοποιεί ένα μεγάλο της όνειρο. Βρίσκεται στη σκηνή με την ηθοποιό που λάτρευε την Ελλη Λαμπέτη στο θέατρο Διάνα στο θίασο Ελλης Λαμπέτη-κυρίας Κατερίνας στο έργο :Μικρές αλεπούδες της Λίλιαν Χέλμαν σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου ερμηνεύοντας την Αλεξάνδρα Γκίντενς. Την επόμενη χρονιά βρίσκεται στο πλάι του Δημήτρη Μυράτ και της Βούλας Ζουμπουλάκη στο θέατρο Αθηνών στο έργο: ένας μεγάλος έρωτας. Ακολουθούν :θέλω να δω τον Μιουσώφ του Κατάιεφ  στο θέατρο Μουσούρη το 1974,η Πανώρια και αμέσως μετά με το κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος ερμηνεύει τη Ροδαυγή στη Ζωή είναι όνειρο του καλντερόν, Τζούλια στη Δεσποινίς Τζούλια του Στρίντμπεργκ και την Αγνή στο Σχολείο Γυναικών του Μολιέρου. Το καλοκαίρι του 1978 συνεργάζεται με το θίασο του Κώστα Καρρά στο εργο Καημένε μου Μάρικ του Αρμπούζωφ στο θέατρο Αθηνά σε σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη ερμηνεύοντας τη Λίκα και μετά θυμήσου τον Σεπτέμβρη του Νόελ Κάουαρντ πάλι με τον Καρρά. Αμέσως μετά στο θέατρο κάππα Πρόσκληση στον πύργο του Ανούιγ πλάι στον Νίκο Κούρκουλο. Από το χειμώνα 1979-1980 σχηματίζει τον δικό της θίασο στο ωραιότερο τότε θέατρο της Αθήνας το θέατρο Διονύσια. Πρώτο έργο η Αννα Καρένινα του Τολστόι σε μιά μεγάλη παραγωγή σε σκηνοθεσία Γιωργου Μιχαηλίδη και έξοχα σκηνικά κοστούμια απο τον Νίκο Πετρόπουλο. Ακολουθεί ο Σοκολατένιος στρατιώτης του Μπέρναρντ Σώ.1982-83 παρουσιάζει με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ την κωμωδία: Ήρθες και θα μείνεις σε σκηνοθεσία του Robert Drivas και σε μετάφραση του αγαπημένου της συντρόφου του Μάριου Πλωρίτη που τους δενει μια σχέση ζωής και καρδιάς..Στο έργο ερμηνεύει τη Λώρα Μπλάου μιά άνεργη ηθοποιό και πραγματικά ενθουσιάζει με το κωμικό έμφυτο ταλέντο της. Αμέσως μετά ερμηνεύει στο θέατρο Κάππα την Κληρονόμο τον ρόλο της Καθρην και δείχνει για πρώτη φορά στο κοινό του έργου ότι η Κάθρην δεν πρέπει απαραίτητα να είναι άσχημη απλά η καταπίεση της την οδηγούν σε εγκατάλειψη κάθε είδους κοκεταρίας.Τον χειμώνα του 1984  πρωταγωνιστεί στο Εθνικό θέατρο στο έργο: Ένας μήνας στη  εξοχή του Τουργκένιεφ σε σκηνοθεσία Ζυλ Ντασεν ερμηνεύοντας τη Νατάλια Πετρόβνα. Ο χειμώνας 1985-86 τη βρίσκει στο θέατρο Λαμπέτη με παραγωγό τον Γιώργο Λεμπέση στο δύσκολο έργο Ακρότητες του Μαστροσιμόνε μαζί με τον Αντρέα Μπάρκουλη την Κατερίνα Μαραγκού και την Αφροδίτη Γρηγοριάδου σε απόδοση πάντα του Μάριου Πλωρίτη και σκηνοθεσία του Ζυλ Ντασεν. Ερμηνεύει ένα θύμα βιασμού τη Μάρτζορι και ξαφνιάζει με τις τολμηρές και ακραίες σκηνές του έργου. Χειμώνας 1986-87 πάλι στο θέατρο Λαμπέτη ερμηνεύει το ρόλο της Άγνωστης στο έργο: Όπως με θέλεις του Πιραντέλλο σε σκηνοθεσία  Jane Howll και σκηνικά κοστούμια του Νικόλαου Γεωργιάδη. Για την ερμηνεία της αυτή κερδίζει το βραβείο Κουν. Τον επόμενο χειμώνα 1987-88 επιστρέφει στο Διονύσια για να μείνει αρκετά χρόνια. Συναντά πάλι τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και τον Γρηγόρη Βαλτινό και ανεβάζει το σπονδυλωτό έργο του Σνίτσλερ: Ανατόλ σε σκηνοθεσία Ζυλ Ντασεν  και οργάνωση παραγωγής του Βίλη Ανδρέου ερμηνεύοντας τους ρόλους της Κόρας, Ελσα, Μπίμι, εμιλι, Αννι, Γκαμπριέλλα, Ιλόνα. Τον επόμενο χειμώνα 1988-89 ανεβάζει σε σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου το: όνειρα ..όνειρα του Ελμερ Ράις στο ρόλο της ονειροπαρμένης Εμιλυ. Στην επίσημη πρεμιέρα έχει ένα δυσάρεστο ατύχημα έπειτα από την πτώση της από τη σκηνή στο σκοτάδι ενός χορευτικού. Η παράσταση σταματά και επιστρέφει δριμύτερη ύστερα από κάποιες μέρες 1989-90 στο θέατρο Διονύσια και με τον θεατρικό οργανισμό της «δρώμενα» ανεβάζει το αριστούργημα του Πιραντέλλο :Να ντύσουμε τους γυμνούς σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Κακογιάννη.Το έξοχο σκηνικό του Διονύση Φωτόπουλου έδινε πιστά το σπίτι στην Ιταλία ενώ η Κάτια έκανε μια εκπληκτική ερμηνεία στο ρόλο της Ερσίλια Ντρέι.Η σπουδαία μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Γνώση.

Τον επόμενο χρόνο συνεργάζεται πάλι με τον Μιχάλη Κακογιάννη σε μία έξυπνη και πρωτότυπη κωμωδία το :Νάν του Αλαν Αίηκμπορν που σατιρίζει τον καταιγισμό της τεχνολογίας στην ζωή μας ακόμα και στον έρωτα. Η παράσταση εχει ιδιαίτερη επιτυχία και η Κάτια στο ρόλο του ρομπότ Ναν και της Γκλόρια Μίλλ δίνει μια ακόμα εξαιρετική ερμηνεία.Η παράσταση βιντεοσκοπείται και προβάλεται απο την Ερτ ενώ η μετάφραση του έργου κυκλοφόρησε απο τις εκδόσεις Γνώση. Τον επόμενο χειμώνα τη βρίσκουμε μαζί με την Αννα Καλουτά στην κωμωδία Αμπρα Κατάμπρα ενώ το 1992-93 συνεργάζεται με τον Διαγόρα Χρονόπουλου στο έργο του Τόμας χάρντυ :μετά το πανηγύρι. Το 1993 Στο Διονύσια τολμά να κάνει κάτι μοναδικό .Μιά σύμπραξη μεγάλων ονομάτων σε ένα κλασικό έργο τον Γλάρο του Τσέχωφ .Το αποτέλεσμα σπάει ταμεία.Η παράσταση είναι εκπληκτική και όλη η Αθήνα γεμίζει κάθε βράδυ το θέατρο για ένα κλασικό έργο. Σκηνοθέτης ο ρώσος Γιούρι Λιουμπίμωφ μεταφραστής πάντα ο Μάριος Πλωρίτης που εκδίδει και τη μετάφραση στις εκδόσεις Καστανιώτη εγκαινιάζοντας μια μακρόχρονη συνεργασία. Η Κάτια στο ρόλο της Αρκάντινα και όλος ο θίασος κάνουν τη παράσταση πρώτη σε εισπράξεις. Τον ίδιο χειμώνα εγκαινιάζει και τη σκηνή :δρώμενα παράλληλα  και ανεβάζει Δευτερότριτα κάνοντας πρώτη μόδα αυτό τον θεσμό τον συγκλονιστικό μονόλογο Τζόρνταν της Αννα Ρευνολντς και Μόιρα Μπουφίνι σε σκηνοθεσία Μάγιας Λυμπεροπούλου με την Κάτια να κάνει ένα ρεσιτάλ ερμηνείας στον ρόλο της μητροκτόνου Σίρλευ.

Τον επόμενο χρόνο 1994-95 επαναλαμβάνει τον Γλάρο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και Δευτερότριτα ανεβάζει το αριστούργημα του Στρίντμπεργκ :δανειστές απόδοση του Μάριου Πλωρίτη κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Καστανιώτη,η σκηνοθεσία του Γιούρι Λιουμπίμωφ τα σκηνικά και κοστούμια ήταν του Διονύση Φωτόπουλου και συμπρωταγωνιστές οι Γιάννης Φέρτης και Πέτρος Φυσσούν. Η παράσταση ήταν μαγική. Με τους δυο κλόουν που υπήρχαν στη σκηνή οι άξιοι πρωταγωνιστές μας χάρισαν ανεπανάληπτες στιγμές. Την ίδια χρονιά βραβεύεται και με το βραβείο Κοτοπούλη.

Τον επόμενο χρόνο ένα μεγάλο της όνειρο αποκτά σάρκα και οστά.Αποκτά το δικό της θέατρο. Ανακαινίζεται ριζικά από την αρχιτέκτονα Κατερίνα Θάνου το θέατρο Σούπερ σταρ στην Αγίου Μελετίου στοά μπροντγουεη και φτιάχνει ένα στολίδι στη θεατρική Αθήνα. Δεν το ονόμασε Λαμπέτη όπως ήθελε γιατί ήδη υπήρχε για αυτό του έδωσε απλά το όνομά της. Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη. Ένα θέατρο που δεχόταν αγορά εισιτήριων με πιστωτική κάρτα, που παράγγελλες το ποτό σου και ήταν έτοιμο στο διάλειμμα που είχε άψογο προσωπικό, βιβλιοθήκη, βεστιάριο και που την αριστοκρατία του την κρατά ακόμα και σήμερα.18 Νοέμβρη 1995 ανοίγει η αυλαία με τον Βυσσινόκηπο του Τσεχωφ πάλι σε σκηνοθεσία Λιουμπίμωφ μιά εξοχη παράσταση συνόλου από όλες τις απόψεις.Εχει για πάντα δίπλα της τον άντρα της πια Μάριο Πλωρίτη .

Τον επόμενο χειμώνα δοκιμάζει κάτι πολύ δύσκολο

.Να ερμηνεύσει τον υπηρέτη Τρουφαλδίνο στην κλασική κωμωδία του Γκολντόνι :Υπηρέτης δύο αφεντάδων και πραγματικά είναι μια αποκάλυψη. Σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Αρβανιτάκη μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη και σκηνικά κοστούμια Γιώργου Πάτσα  χορογραφίες του Δημήτρη Παπάζογλου η παράσταση συστήνει στο κοινό νέους ανερχόμενους ηθοποιούς όπως τον Θοδωρή Αθερίδη ,την Αγγελικη Δημητρακοπούλου και την πρόσφατα χαμένη Γεωργία Αποστόλου. Η παράσταση γνωρίζει μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία.

Το καλοκαίρι του 1997 την ξανακαλεί το Εθνικό θέατρο για να παίξει την Λυσιστράτη του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου στην Επίδαυρο.Παίζει μια δυναμική Λυσιστράτη που ενώνει το κλασικό με το σύγχρονο και κερδίζει κοινό και κριτικούς. Για τη σαιζον 1997-98 η θεατρική της πρόταση ξαφνιάζει και κερδίζει σε όλα τα σημεία .Με μια ομάδα εκλεκτών συνεργατών ανεβάζει το :Masterclass του Τέρενς μακ Νάλι ένα έργο που εμπνεύστηκε ο συγγραφέας από τα μαθήματα μαστερκλας της Μαρίας Κάλλας στη μουσική σχολή juilliard της Νέας Υόρκης το 1971 που παρακολούθησε ο ίδιος. Η απόδοση του Μάριου Πλωρίτη κυκλοφόρησε και απο τις εκδόσεις Καστανιώτη ,η σκηνοθεσία του Μιχάλη Κακογιάννη, σκηνικά κοστούμια του Δαμιανού Ζαρίφη και η Κάτια στο ρόλο της Κάλλας δίνει ένα ρεσιτάλ που ο ίδιος ο συγγραφέας αναγνώρισε την αθηναϊκή παράσταση  καλύτερη και από την Αμερικάνικη.Μάλιστα η Κάτια είχε υιοθετήσει τη φράση: κάθε καλό! Που έλεγε η Κάλλας στο έργο και την αφιέρωνε στους θαυμαστές της που έσπευδαν να την συγχαρούν ενθουσιασμένοι μετά το τέλος της παράστασης.

Την σαιζόν 1998-99 η Κάτια συναντά για πρώτη φορά στην καριέρα της μια από τις ευαίσθητες, εύθραυστες και καταραμένες ηρωίδες του Τενεσί Ουίλιαμς.Την Μπλάνς Ντυ Μπουά στο αριστούργημα :Λεωφορείον ο πόθος. Η σκηνοθεσία ήταν του Σταμάτη Φασουλή η σκηνογραφία του Γιώργου Ασημακόπουλου τα κοστούμια της Θεώνης Βαχλιώτη Aldrege και πλάι της οι :Απόστολος Γκλέτσος, Κοραλία Καράντη, Κλέων Γρηγοριάδης στους βασικούς ρόλους. Αρχίζει η συνεργασία της με την έμπιστη της βοηθό την Λένα Χολιάδου  Carasso που συνεχίζεται αρμονικά μέχρι σήμερα. Η παράσταση σημειώνει μεγάλη επιτυχία κυκλοφορεί το βιβλίο από τον Καστανιώτη ενώ βιντεοσκοπείται από το mega channel.

14 Οκτωβρίου 1999 κάνει πρεμιέρα η φάρσα του Ζωρζ Φεντώ :Κούκου σε μετάφραση Μάριου Πλωρίτη σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου σε μια μεγάλη παραγωγή με περιστρεφόμενη σκηνή και εκπληκτικά κοστούμια. Μετά τις γιορτές επαναλαμβάνει ύστερα από απαίτηση του κοινού το παλιό ρεσιτάλ της τον μονόλογο :Τζόρνταν.

Χειμώνας 2000-2001 και επαναλαμβάνει μια τεράστια παλιά επιτυχία της το :Ήρθες και θα μείνεις αυτή τη φορά με το Βασίλη Τσιβιλίκα μαζί της και η παράσταση γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Γεγονός στις θεατρικές στήλες τότε το τρανταχτό γέλιο του προέδρου της δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου που τίμησε την πρεμιέρα τους.

Το 2001-02 άλλο ένα μεγάλο τόλμημα. Ανεβάζει σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή για πρώτη φορά στην καριέρα της Χαρολντ Πίντερ και την :Προδοσία σε καταπληκτικά σκηνικά του Γιώργου Πάτσα και εκθαμβωτικά κοστούμια από την πιστή της Λουκία. Έχει δίπλα τους τον Σταύρο Ζαλμά και τον Κωνσταντίνο Κωνσταντόπουλο ενώ η σκηνή που η ηρωίδα Εμμα χωρίζει με τον Τζερρυ και του δίνει πίσω το κλειδί είναι αριστουργηματική αφού παραπέμπει στο βγάλσιμο της βέρας. Εντυπωσιακή και η υπόκλιση όταν η Κάτια δεν μπορεί να διαλέξει ακόμα και στον χαιρετισμό τον παρτενέρ της.

25 Οκτωβρίου 2002 ανεβάζει την κωμωδία του Νήλ Σαιμον chapter two έργο πολύ παιγμένο στην Ελλάδα με φρέσκια ματιά και τίτλο : Όλα από την αρχή.Σκηνοθετεί πάλι ο Μιχάλης Κακογιάννης κοστούμια πάλι της Λουκίας και η Κάτια ερμηνεύει με μαεστρία και κέφι την ηθοποιό Τζένη Μαλόουν έχοντας δίπλα της τον Σταύρο Ζαλμά την Μαρίνα Ψάλτη και τον Γιώργο Λέφα.

Τον χειμώνα 2003-04 ανεβάζει με τον Κωνσταντίνο Κωνσταντόπουλο το έργο του Εντβαρντ Ρατζινσκι :παιχνίδι των Θεών σε μια εκπληκτική παράσταση σε σκηνοθεσία Σταθη Λιβαθινού και μουσική του Θοδωρή Αμπατζη που μάλιστα στο φινάλε ακουγόταν κι ένα τραγούδι με τη φωνή της Κάτιας. Η παράσταση ακροβατεί ανάμεσα στο χιούμορ το δράμα την αγάπη την εκδίκηση και το αληθινό με το ψεύτικο και είναι ένα πραγματικό ρεσιτάλ. Η Κάτια στην καθιερωμένη avant premiere για φίλους βγάζει το κεφάλι της από την κουρτίνα της αυλαίας και λέει :μη ξεχάσετε τα κινητά σας παίρνοντας το πρώτο χειροκρότημα. Μετά το φινάλε στο καμαρίνι της κρατά ένα τσιγάρο με χέρι που τρέμει. Ήταν τόσο έντονο εκείνο το έργο. 

Τον χειμώνα 2004-05 η Κάτια κάνει μια μεγάλη έκπληξη. Έναν θίασο πρωταγωνιστών που ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα all star cast στο αριστούργημα του Τσεχωφ: Τρείς αδελφές απόδοση του Μάριου Πλωρίτη, η σκηνοθεσία του Νικήτα Μιλιβόγιεβιτς, τα τέσσερα εκπληκτικά σκηνικά του Γιώργου Γαβαλά και ένας αστραφτερός θίασος με την ίδια στον ρόλο της Μάσα,  Αγγελο Αντωνόπουλο, Μάνο Βακούση, Γιώργο Βελέντζα, Αρη Λεμπεσόπουλο, Στέλιο Μάινα, Θέμις Μπαζάκα, Μάνια Παπαδημητρίου, Γιάννη Φερτη, Μαρίνα Ψάλτη, Στέλιο Ψαρουδάκη. Η παράσταση είναι φυσικά το talk of the town και σημειώνει θρίαμβο

2005-06 και άλλο ένα μεγάλο ξάφνιασμα από την Κάτια. Ανεβάζει εντελώς φρεσκαρισμένο το αστυνομικό της Αγκάθα Κρίστι: Μάρτυρας Κατηγορίας με τον Δάνη Κατρανίδη, τον Κώστα Σπυρόπουλο, την Αμαλία Μουτούση, Σούλα Αθανασιάδου Και με άλλους εκλεκτούς πρωταγωνιστές σε σκηνοθεσία σκηνικά κοστούμια του μοναδικού Αντώνη Καλογρίδη που έστησε μια μαγική παράσταση συνόλου με ατμόσφαιρα σασπένς και εκπληκτικές ερμηνείες. Στο δεύτερο μέρος για ενόρκους ανέβαζαν θεατές από το κοινό που μάλιστα ανακοίνωναν και την απόφαση. Η παράσταση ήταν ένας εισπρακτικός θίασος και συνεχίστηκε και την επόμενη χρόνια 2006-07.Και σε αυτό το έργο ακούγεται ένα τραγούδι με τη φωνή της. Δυστυχώς αυτή ήταν και η τελευταία συνεργασία της με τον σπουδαίο Μάριο Πλωρίτη που φεύγει από την ζωή. Από τότε όλες οι παραστάσεις της είναι αφιερωμένες στον Μάριο όπως γράφει και η πρώτη σελίδα σε κάθε πρόγραμμα.

Τη χρονιά 2007-08  ανεβάζει για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες ξανά ελληνικό έργο την κωμωδία του δίδυμου των επιτυχιών Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου :Παρακαλώ..ας μείνει μεταξύ μας σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη όπου ερμηνεύει και η ίδια. Ένας μεγάλος θίασος πρωταγωνιστών :Γιώργος Μαρίνος, Βασίλης Παλαιολόγος, Ολυμπία Σκορδίλη, Κατιάνα Μπαλανίκα, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κώστας Σπυρόπουλος, Γρηγόρης Σταμούλης, Κατερίνα Θεοχάρη, Αλέξανδρος Μπουρδούμης. Η παράσταση σπάει όλα τα ρεκόρ και συνεχίζεται και την επόμενη χρόνια 2008-09.

Το καλοκαίρι του 2009 σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα με την Μήδεια του Μπόστ χαρίζοντας άφθονο γέλιο στους θεατές σε μια καταπληκτική παράσταση.

Τον χειμώνα 2009-10 ανεβαίνουν οι πολυδιαφημισμένοι: Επισκέπτες του Πέτρου Ζούλια, μια ελεύθερη διασκευή από τη νουβέλα του Χένρυ Τζέημς το στρίψιμο της βίδας. Η σκηνοθεσία ήταν επίσης του Πέτρου Ζούλια η σκηνογραφία του Γιώργου Γαβαλά οι φωτισμοί της Κατερίνας Μαραγκουδάκη και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι: Φωτεινή Μπαξεβάνη,ο Τάσος Αλατζάς, η Ολυμπία Σκορδίλη και τέσσερα παιδιά που έπαιζαν εναλλάξ. Η παράσταση ξαφνιάζει με την ιδιαίτερη ατμόσφαιρά της οι θεατές πετάγονταν από τη θέση τους στο τρομακτικό εφφέ με το φάντασμα στον καθρέφτη και η Κάτια στον ρόλο της γκουβερνάντας δίνει ένα εκπληκτικό ρεσιτάλ.

Το 2010-11 αναλαμβάνει το θέατρο της η εταιρία παραγωγής Ελληνική θεαμάτων και ανεβάζουν μαζί την κωμωδία της Γιασμίνα Ρεζά: Ο θεός της σφαγής σε σκηνοθεσία  Σταμάτη Φασουλή, μετάφραση Γιώργου Βούρου σκηνικά Γιώργου Γαβαλά κοσμήματα Μάριου Βουτσινά και κοστούμια Ντένης Βαχλιώτη. Η Κάτια στον ρόλο της Βερονίκης έχει δίπλα της τον Γιάννη Βούρο την Κατιάνα Μπαλανίκα και τον Γιάννη Φέρτη  σε μια εκπληκτική παράσταση με ρυθμό που σημείωσε επιτυχία.

Το 2011-12 συνεργάζεται με τους μεγάλους γνώστες της κωμωδίας Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου και ανεβάζουν το :Να ζει κανείς ή να μη ζει  του Nick whitby με τραγούδια της Αφροδίτης Μάνου με τους Παύλο Χαικάλη, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Τάσο Κωστή και άλλους σε ένα λαμπρό έργο που σπάει ταμεία  με την Κάτια στον ρόλο της Αννα Μπρόνσκι. Το έργο περιοδεύει το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα και Θεσσαλονίκη ενώ τον χειμώνα 2012-13 συνεχίζει τη θριαμβευτική του πορεία πάλι στο θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη».

Το 2013-14 αρχίζει η συνεργασία της με τους αδερφούς Τάγαρη και ανεβάζουν το έργο :Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε μια αστυνομική κωμωδία του Ρομπέρ Τόμας σε μια εκπληκτική διασκευή και σκηνοθεσία των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου με την ίδια στο ρόλο της Κατρίν σε ένα έργο που σπάει τα ταμεία ενθουσιάζει τους θεατές περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα συνεχίζει το χειμώνα 2014-15 και 2015-16 κάνοντας ένα ρεκόρ εισιτηρίων και φτάνοντας μέχρι το Λονδίνο που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.

2016-17 και μετά από τα τρία χρόνια της κωμωδίας η Κάτια κάνει ένα δώρο ψυχής στον εαυτό της και στο θεατρόφιλο κοινό. Ανεβάζει το: Γλυκό πουλί της νιότης του Τενεσι Ουίλιαμς που ανεβάζει δεύτερη φορά στην καριέρα της έργο του. Με την έξοχη μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη, τη σκηνοθεσία της Νικαίτης Κοντούρη, το εκπληκτικό περιστρεφόμενο σκηνικό του Γιώργου Πάτσα και την εξαίσια μουσική της Ελένης Καραίνδρου ανεβαίνει μια εκπληκτική παράσταση αξιώσεων Κάτια συγκλονίζει με την εκφραστικότητα της..Σε κάθε δωμάτιο πάντα υπάρχει ένα ρολόι της λέει ο συμπρωταγωνιστής της και εκείνη σαν Αλεξάνδρα Ντελαγκο βουρκώνει.Η παράσταση παίζεται μέχρι τις γιορτές κιαμέσως μετά πάλι μια περιοδεία με το Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε.

Φέτος η Κάτια ανεβάζει την εκπληκτική κωμωδία  hit στο εξωτερικό: έξυπνα μικρά ψέματα  του Joe DiPietro σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη και γνωρίζει ήδη μεγάλη επιτυχία στον ρόλο της Αλις. Δίπλα της ο Γιώργος Παρτσαλάκης, ο Αλμπέρτο Φαις και η Δανάη Σκιάδη σε ένα έξοχο κουαρτέτο που ενθουσιάζει κοινό και κριτικούς.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

@Vasilis_Theodorou

(Καλλιτεχνική επιμέλεια)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο