Γιόγκα για τους πόνους στην πλάτη

Ένας στους τρεις ανθρώπους σήμερα υποφέρουν από πόνους στην πλάτη. Οι πολλές ώρες στο γραφείο επιδεινώνουν την κατάσταση και μέρα με την μέρα οι πόνοι αυξάνονται. Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από τον πόνο και να δυναμώσετε την πλάτη σας αρκεί να τις εξασκείτε τακτικά.

Supta Baddha Konasana (άνοιγμα των ισχύων)
• Ξαπλώστε ανάσκελα.
• Τα χέρια στο έδαφος και οι παλάμες κοιτούν προς τα πάνω.
• Λυγήστε τα πόδια και ενώστε τις πατούσες.
• Τα γόνατα χαλαρά έχουν την τάση να ακουμπήσουν στο έδαφος.

Jathara Parivartanasana (ύπτια περιστροφή)
• Από ξαπλωμένη στάση ενώστε τα πόδια.
• Τα χέρια ανοιγμένα σαν το γράμμα Τ.
• Με την εκπνοή φέρτε τα γόνατα στο στήθος.
• Με την εισπνοή προσπαθήστε να φέρετε τα γόνατα πιο κοντά στο στήθος.
• Εκπνοή τα πόδια πέφτουν από την δεξιά πλευρά με τα γόνατα ενωμένα.
• Κρατήστε και τους δυο ώμους στο έδαφος και στρίψτε το κεφάλι από αριστερά.
• Με την εισπνοή τα πόδια έρχονται στην μέση και με την εκπνοή επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.
• Επαναλάβετε για 5 γύρους.

Marjariasana (η στάση της γάτας)
• Ελάτε στα τέσσερα. Τα πόδια ανοικτά στο άνοιγμα την λεκάνης και παλάμες στο ύψος των ώμων.
• Με την εισπνοή ανυψώστε το κεφάλι και την ουρά και η πλάτη κάνει καμπύλη προς τα κάτω.
• Με την εκπνοή φέρτε την πλάτη σε καμπούρα και το κεφάλι ανάμεσα στα χέρια.
• Το σαγόνι έχει την τάση να ακουμπήσει στο στήθος.
• Επανάληψη για 5 γύρους.

Parivritta Utkatasana (στριμμένο σκαμνί)
• Από όρθια στάση κρατήστε τους αστραγάλους ενωμένους.
• Εισπνεύστε και φέρτε τα χέρια σε προσευχή.
• Με την εκπνοή λυγίστε τα γόνατα σαν να θέλετε να καθίσετε σε μια καρέκλα.
• Με την εισπνοή γυρίστε τον κορμό προς τα δεξιά και φέρτε τον αριστερό αγκώνα έξω από το δεξί γόνατο.
• Αναπνεύστε βαθιά για να βρείτε την ισορροπία σας και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Balasana (η στάση του παιδιού)
• Γονατίστε στο έδαφος με τα γόνατα ενωμένα.
• Εκπνέοντας φέρτε την κοιλιά στα γόνατα και το μέτωπο να ακουμπήσει στο έδαφος.
• Τα χέρια είναι ακουμπισμένα στο έδαφος δίπλα από τις γάμπες.
• Αναπνεύστε βαθιά και χαλαρώστε.

 

@Queen_A

(Yoga instructor)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο