Χαιρετισμός στον ήλιο

Ο χαιρετισμός στον ήλιο είναι μια σειρά 12 στάσεων που προσφέρει πλήρη άσκηση όλων των κύριων μυϊκών ομάδων και αρθρώσεων. Οι στάσεις αυτές συμβολίζουν την έκφραση της ανθρώπινης ζωής.

Ιδανικά ο χαιρετισμός στον ήλιο εκτελείται σε 6 γύρους (3 από κάθε πλευρά)

Προετοιμασία:

 

  • Στέκομαι με τα πόδια ενωμένα (αν μας το επιτρέπει το σώμα μας ενώνουμε τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών) και πατώ σταθερά στο έδαφος.
  • Τα χέρια βρίσκονται στο πλάι των μηρών με τα δάχτυλα ελαφρώς τεντωμένα.
  • Χαλαρώνω το σώμα από πιθανές εντάσεις.

 

Tadasana:

 

  • Φέρτε τα χέρια στο στήθος σε θέση προσευχής. Τα μεγάλα δάχτυλα των χεριών να ακουμπούν το κόκκαλο ανάμεσα στο στήθος.
  • Η λεκάνη γέρνει ελαφρώς προς τα εμπρός.
  • Η σπονδυλική στήλη είναι ευθεία.
  • Το πιγούνι είναι ελαφρώς στραμμένο προς τα κάτω.

 

Hasta Utthanasana

 

  • Εισπνεύστε.
  • Τεντώστε την πλάτη και τα χέρια προς τα πίσω σαν να θέλετε να δώσετε μια μεγάλη μια μεγάλη μπάλα σε κάποιον πίσω σας.
  • Το βλέμμα προς τα πάνω.
  • Νιώστε την διάταση στη πλάτη.
  • Οι μύες των γλουτών είναι σφιγμένοι.

 

Uttanasana

 

  • Εκπνεύστε.
  • Έχοντας τεντωμένα τα πόδια χαμηλώστε ακουμπώντας τις παλάμες δίπλα στα πόδια.
  • Αν χρειάζεται λυγίστε ελαφρώς τα γόνατα ώστε να ακουμπήσουν τα χέρια στο έδαφος.
  • Το κεφάλι στραμμένο προς τα γόνατα προσπαθώντας να τα ακουμπήσει.
  • Το βλέμμα ακλουθεί την έκταση του κεφαλιού.

 

Ashwa Sanchalasana

 

  • Εισπνεύστε.
  • Οι παλάμες τεντώνουν στο πάτωμα.
  • Φέρτε πίσω το δεξί πόδι, λυγίστε το αριστερό γόνατο πάνω από τον αστράγαλο.
  • Φέρτε τους ώμους πίσω και κάτω.
  • Τα χέρια ακουμπούν ελαφρώς στο έδαφος αλλά δεν στηρίζεστε σε αυτά.
  • Τεντώστε και ευθυγραμμίστε την πλάτη.
  • Το βλέμμα προς τα πάνω.

 

Adho Mucka Svanasana

 

  • Εκπνεύστε.
  • Αριστερό πόδι πίσω.
  • Γοφοί προς τα πάνω.
  • Οι φτέρνες ακουμπούν στο έδαφος. Για βοήθεια λυγίστε ελαφρώς τα γόνατα.
  • Τα χέρια σπρώχνουν το έδαφος προς τα μπροστά.

 

Asthanga Namaskar

 

  • Από το ύψος που βρίσκεστε ακουμπήστε τα γόνατα στο έδαφος.
  • Ακολουθεί το στήθος και το πιγούνι.
  • Οι γλουτοί τείνουν προς τα πάνω.
  • Οι ώμοι πίσω και κάτω.
  • Οι αγκώνες είναι παράλληλοι με το σώμα (δεν φεύγουν δεξιά-αριστερά).
  • Τα πέλματα

 

Bhujangasana

 

  • Εισπνεύστε.
  • Σηκώστε τον κορμό και τεντώστε το στήθος.
  • Νιώστε να ανοίγει η καρδιά σας.
  • Ο αφαλός ακουμπά ελαφρά το έδαφος.
  • Οι ώμοι πίσω και κάτω.
  • Το βλέμμα ελαφριά προς τα πάνω.

 

 

Ερχόμαστε ξανά στην Adho Mucha Svanasana και φέρνουμε το αριστερό πόδι ανάμεσα στα χέρια. Ακλουθεί και το άλλο πόδι. Είστε στην Utthanasana. Σιγά-σιγά σηκώνουμε τα χέρια και ακολουθεί ο κορμός. Εκτίνουμε τα χέρια προς α\τα πίσω και χαμηλώνουμε σε στάση προσευχής.

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο