9 tips για να κάνουμε την άσκηση τρόπο ζωής

  1. Βρείτε τη δραστηριότητα που σας ταιριάζει!

Η πλειοψηφία των ασκούμενων έχει συνδυάσει την άσκηση με το γυμναστήριο, με αποτέλεσμα να χάνει το κίνητρό του αν δεν του ταιριάζει το συγκεκριμένο είδος προπόνησης. Ωστόσο, υπάρχουν τόσες λύσεις για κάποιον που πραγματικά θέλει να αθληθεί, όπως π.χ. το περπάτημα ή το τρέξιμο στο βουνό, η κολύμβηση, η ενασχόληση με κάποιο ομαδικό ή ατομικό άθλημα, ο χορός, η ποδηλασία, και πολλά άλλα. Είναι σημαντικό να αντλούμε ευχαρίστηση από την άθληση και να να μη μας φαντάζει ως αγγαρεία, αν θέλουμε να γίνει τρόπος ζωής.

 

  1. Βάλτε εφικτούς στόχους!

Ξεκινήστε αρχικά με μία ολιγόλεπτη προπόνηση 20-30 λεπτών, η οποία θα μπορεί να ενταχθεί ευκολότερα στο καθημερινό πρόγραμμα, και έχετε ως στόχο κάτι πραγματοποιήσιμο σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Είναι προτιμότερο να προχωράμε με αργά και σταθερά βήματα, παρά να στοχεύουμε σε κάτι υπερβολικό και να απογοητευόμαστε.

 

  1. Αναζητήστε… «συνένοχο στο έγκλημα» !

Τα πάντα είναι πιο εύκολα και πιο ευχάριστα όταν γίνονται με παρέα. Η παρέα λειτουργεί πάντα θετικά, και ως κίνητρο για δραστηριότητα, αλλά και για την αλληλοενθάρρυνση και κινητοποίηση του ενός από τον άλλον.

 

  1. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για κάθε στόχο που επιτυγχάνετε!

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, μια βόλτα, ένα μασάζ, αρκεί να είναι κάτι που σας δίνει ευχαρίστηση. Έτσι θα έχει και μεγαλύτερο νόημα το κάθε επίτευγμα.

 

  1. Εντάξτε την κίνηση στην καθημερινότητα!

Κι όταν μιλάμε για κίνηση, δεν εννοούμε απαραίτητα την προπόνηση, αλλά κάθε είδους κίνηση, είτε αφήνοντας το αυτοκίνητο και πηγαίνοντας με τα πόδια σε κοντινές αποστάσεις, είτε χρησιμοποιώντας σκάλες αντί για ασανσέρ, είτε απολαμβάνοντας μια πρωινή ή απογευματινή βόλτα στην πόλη, στο πάρκο, στην παραλία, κλπ. Το ανθρώπινο σώμα, άλλωστε, δεν είναι φτιαγμένο για να κάθεται.

 

  1. Συνδυάστε την άσκηση με σωστή διατροφή.

Η άσκηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με μια ισορροπημένη διατροφή. Δεν αναφερόμαστε φυσικά σε στερητικές δίαιτες, αλλά σε μια διατροφή που παρέχει στον οργανισμό τις απαιτούμενες ποσότητες υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λίπους, καθώς και των απαραίτητων βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Φυσικά δεν ξεχνάμε να πίνουμε 2-2,5lt νερό την ημέρα για σωστή ενυδάτωση του οργανισμού!

 

  1. Μη νιώθετε τύψεις αν κάνετε κάποια…ατασθαλία!

Αν πιάσατε τον εαυτό σας να παρεκκλίνει είτε διατροφικά είτε ως προς την προπόνηση, δεν έγινε και κάτι! Απλώς αυξήστε τη δραστηριότητά σας την επόμενη μέρα και θα επανέλθει η ισορροπία. Έχει αποδειχθεί, άλλωστε, ότι τα αρνητικά συναισθήματα (στρες, άγχος, τύψεις, κλπ.) βλάπτουν με πολλαπλούς τρόπους τον οργανισμό μας.

 

  1. Μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Πάντα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος από εμάς. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το σημαντικό είναι να συγκρίνουμε την «παλιά» εκδοχή του εαυτού μας με την «καινούργια». Εκεί βλέπουμε και την πραγματική μας εξέλιξη και πρόοδο.

 

  1. Κάνετε διατάσεις !

Όσο σημαντική είναι η ενεργοποίηση των μυών του σώματός μας, άλλο τόσο είναι και η επαναφορά τους στην αρχική τους κατάσταση. Οι διατάσεις δίνουν ελαστικότητα στους μυς, μειώνοντας την πιθανότητα μελλοντικού τραυματισμού. Ορισμένες διατάσεις βοηθούν επίσης στην αντιμετώπιση (ή και πρόληψη) πόνων σε μυς και αρθρώσεις, που προκαλούνται από λανθασμένη στάση σώματος (π.χ. κυφωτική στάση στο γραφείο, παρατεταμένη ορθοστασία, πολύωρη οδήγηση, κλπ.)

@Elena_Anastasiadou

(Professional Fitness Coach)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο