7 «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Πήρατε την απόφαση, λοιπόν, γραφτήκατε στο γυμναστήριο… Εχετε ξεκινήσει τις πρώτες προπονήσεις, έχετε πάρει το πρόγραμμα προπόνησης από το γυμναστή σας και είστε ήδη σε mood ανανέωσης, ξεκινώντας τη «μεταμόρφωση» του σώματός σας προς το καλύτερο!

Στοχος;  Η καύση του περιττού λίπους, φυσικά!

Για το λόγο αυτό, σκέφτηκα κι εγώ να μοιραστώ μαζί σας 7 «μυστικά», που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό λίπους, κρατώντας το ήδη υπάρχον προπονητικό πρόγραμμα που έχετε στα χέρια σας!

Ξεκινάμε…

  1. Προσθέστε «κίνηση» στην προπόνησή σας. Τι εννοώ με αυτό; Σε 2-3 σημεία της προπόνησης, μπορείτε να παρεμβάλλετε κάποιες μικρής χρονικής διάρκειας αερόβιες ασκήσεις (π.χ. επιτόπιο τρέξιμο, skipping, πλάγιες μετατοπίσεις, jumping jacks). Με τον τρόπο αυτό αυξάνετε αισθητά τη συνολική καύση λίπους στο σώμα σας, κρατώντας κατά τα άλλα αυτούσιο το υπόλοιπο πρόγραμμά σας.

 

  1. Αποφύγετε τα μεγάλης διάρκειας διαλείμματα (π.χ. «κουβεντούλα» με τους συνασκούμενους), καθώς έχουν ως αποτέλεσμα να πέφτουν οι καρδιακοί παλμοί σας. Εαν θέλετε να προκαλέσετε τη μέγιστη δυνατή καύση λίπους, χωρίς να αλλάξετε το παραμικρό στο προπονητικό σας πρόγραμμα, απλά εκτελείτε τις ασκήσεις με τέτοιο ρυθμό, ώστε οι καρδιακοί παλμοί σας να παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.

 

  1. Εαν το πρόγραμμά σας περιλαμβάνει ένα αερόβιο μέρος (π.χ.τρέξιμο ή περπάτημα στο διάδρομο) και ένα μέρος με ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης, καλό είναι το κομμάτι της μυικής ενδυνάμωσης ΝΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ του αερόβιου κομματιού! Οι θερμίδες που θα κάψετε συνολικά μπορεί να είναι οι ίδιες, ποσοστιαία ωστόσο θα κάψετε περισσότερο λίπος σε σχέση με υδατάνθρακες. Λέγοντας φυσικά «αερόβιο μέρος» προπόνησης, ΔΕΝ αναφερόμαστε στην προθέρμανση, η οποία είναι απαραίτητο να υπάρχει στο ξεκίνημα καθε προπόνησης!

 

  1. Ξεχάστε τα «βάρη» για 2 ημέρες. Εαν το πρόγραμμά σας βασίζεται κυρίως στη μυική ενδυνάμωση σε καθημερινή βάση, αφιερώστε έστω δύο ημέρες την εβδομάδα εστιάζοντας αποκλειστικά στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς, με 45’-60’ αερόβιας προπόνησης (τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, χορός, aerobic), η οποία θα κρατήσει σε καλά επίπεδα τους καρδιακούς παλμούς σας (δηλ. περίπου στο 55-65% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας) και θα αυξήσει ταυτόχρονα τα επίπεδα καύσης λίπους στο σώμα σας.

 

  1. Αποφύγετε την «άνευ λόγου» κατανάλωση ισοτονικών υγρών. Πρόκειται για καθαρούς υδατάνθρακες, ο ρόλος των οποίων είναι η άμεση αναπλήρωση της ενέργειας που «καίμε» κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Οταν, όμως, ο στόχος μας είναι αυτός καθεαυτόν η καύση λίπους, το μόνο που καταφέρνουμε με την κατανάλωσή τους είναι να ενεργοποιούμε στο σώμα μας μηχανισμούς καύσης ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ, και όχι ΛΙΠΟΥΣ!

 

  1. Το τελευταίο γεύμα σας, καλό είναι να γίνεται τουλαχιστον 2,5 ώρες πριν την προπόνηση, χρόνος που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της πέψης. Αν, εσείς, στο χρονικό διάστημα που ο οργανισμός πραγματοποιεί την πέψη, του δημιουργήσετε επιπλέον «ανάγκες» με τη μυική ενεργοποίηση, όχι μόνο τον καταπονείτε, αλλά δυσχεραίνετε και τις διαδικασίες καύσης λίπους.

 

  1. Τέλος, να θυμάστε οτι η καύση του λίπους αυξάνεται αισθητά με την ενεργοποίηση ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΥΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. Οι μεγαλύτερες μυικές ομάδες βρίσκονται κατά βάση στα πόδια. Καλό είναι, λοιπόν, τρεις τουλάχιστον προπονήσεις (σε εβδομαδιαία βάση) να περιλαμβάνουν ασκήσεις που να αφορούν μεγάλες μυικές ομάδες, πάντα σε συνεργασία φυσικά με τον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής που επιμελείται το προπονητικό σας πρόγραμμα.

 

Σας εύχομαι… καλές καύσεις!!

 

@Elena_Anastasiadou

(Professional Fitness Coach)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο