30′ WORKOUT ΓΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΚΑΥΣΕΙΣ ΛΙΠΟΥΣ

Κυκλοφορεί γενικά μεγάλη παραφιλολογία γυρω από το λίπος στο ανθρώπινο σώμα, καθώς και γύρω από τους τρόπους καύσης του κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Ας ξεκινήσουμε, όμως, απο τα βασικά. Σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, υπάρχουν δύο βασικές πηγές ενέργειας για τον οργανισμό μας, το λίπος και οι υδατάνθρακες. Ο ανθρώπινος οργανισμός «αποφασίζει» τι θα χρησιμοποιήσει από τα δυο, με βάση τους καρδιακούς παλμούς που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας.

Ερευνες έχουν δείξει, λοιπόν, οτι μια προπόνηση μέτριας έντασης, κατά τη διάρκεια της οποίας οι καρδιακοί παλμοί μας κυμαίνονται περίπου στο 55-65% της μέγιστης καρδιακής μας συχνότητας, οδηγεί το σώμα στο να χρησιμοποιεί το λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας, σε αντίθεση με μια προπόνηση πολύ υψηλής έντασης -δηλαδή προπόνηση στην οποία οι καρδιακοί παλμοί ξεπερνούν το 65% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας- όπου το σώμα καταφεύγει κυρίως στην καύση υδατανθράκων.

Πώς μπορούμε, λοιπόν, να αυξήσουμε την ένταση της προπόνησης, αλλά ταυτόχρονα το σώμα να εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το λίπος ως βασική πηγή ενέργειας; Το καταφέρνουμε εάν κρατήσουμε στο γενικότερο σύνολο την προπόνησή μας στους επιθυμητούς καρδιακούς παλμούς, και ταυτόχρονα παρεμβάλλουμε κομμάτια μικρής χρονικής διάρκειας, στα οποία η ένταση θα είναι υψηλή.

Σε όλα τα παραπάνω βασίζεται το ακόλουθο βίντεο, στο οποίο παρουσιάζω μια προπονητική πρόταση, στην οποία χρησιμοποιείται μόνο το βάρος του σώματος και δεν απαιτείται εξωτερικός εξοπλισμός. Περιλαμβάνει πολυαρθρικές ασκήσεις, στις οποίες συμμετέχουν ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες, με στόχο να αυξάνονται οι καρδιακοί παλμοί στα επιθυμητά επίπεδα, αλλά ταυτόχρονα παρεμβάλλονται και κάποια «σημεία» υψηλότερης έντασης, ωστε να μεγιστοποιείται η καύση λίπους στο σώμα μας.

– Εκτελούνται 3 κύκλοι της σειράς των 9 ασκήσεων που παρουσιάζονται.

– Ανάμεσα σε κάθε άσκηση παρεμβάλλεται διάλειμμα 20″.

– Ανάμεσα στους κύκλους παρεμβάλλεται διάλειμμα 2′- 3′.

– Ο ασκούμενος ακολουθεί τον κατάλληλο ρυθμό εκτέλεσης της κάθε άσκησης, ώστε οι καρδιακοί παλμοί να κυμαίνονται στο επιθυμητό εύρος τιμών.

** Να σημειωθεί οτι το πρόγραμμα απευθύνεται σε υγιείς ασκούμενους. Οποιαδήποτε συγκεκριμένη παθολογία, προαπαιτεί την έγκριση ιατρού.

Ευχαριστούμε το Let’s Go Gym (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 270, Αγ.Δημήτριος) για τη φιλοξενία.

 

Καλή προπόνηση!!

@Elena_Anastasiadou

(Professional Fitness Coach)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο