Γιόγκα και Υποθυρεοειδισμός

Είναι αδιαμφισβήτητα τα οφέλη που μας προσφέρει η γιόγκα. Απόδειξη ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν και να εμβαθύνουν την γνώση τους πάνω στις τεχνικές της γιόγκα. Δεν υπάρχουν περιορισμοί που να αφορούν την ηλικία και την σωματική διάπλαση. Η γιόγκα είναι για όλους.

Στο άρθρο αυτό θα δούμε πως μπορεί να βοηθήσει η γιόγκα ανθρώπους που πάσχουν από το αυτοάνοσο νόσημα του υποθυρεοειδισμού καθώς ενδυναμώνονται οι μυς και τονώνεται η κυκλοφορία.

ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΟΝΤΑΡΙΟΥ

Γονάτισε στο πάτωμα κ χρησιμοποιώντας μια πετσέτα στηρίξου στους φτέρνες σου. Η πλάτη πρέπει να είναι ίσια και οι ώμοι προς τα πίσω. Βάλε τα χέρια ανάμεσα στα γόνατα με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα. Πάρε μια βαθιά αναπνοή από την μύτη, αφήνοντας το κεφάλι να πέσει προς τα πίσω και άνοιξε το στόμα όσο πιο πολύ μπορείς. Βγάλε έξω την γλώσσα και άνοιξε καλά τα μάτια. Βγάλε εκπνοή και ξεκίνα να βρυχάσαι. Μείνε χωρίς αναπνοή όσο πιο πολύ μπορείς (κατά την εκπνοή επανέφερε τον κορμό σου σε ευθεία θέση). Ο βρυχηθμός είναι αυτός που ενεργοποιεί τον αδένα του θυρεοειδή.

 

 

 

ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ

Ξάπλωσε ανάσκελα με τεντωμένα πόδια και τοποθέτησε τις παλάμες κάτω από τους γλουτούς. Μετατόπισε το βάρος σου στους αγκώνες, ανασήκωσε το κεφάλι και λύγισε την μέση ανασηκώνοντας τον θώρακα. Ύστερα άφησε το κεφάλι να γείρει προσεκτικά προς τα κάτω και μετατόπισε το βάρος σου στους γλουτούς. Ανέπνεε ήρεμα και κάνε 4-5 επαναλήψεις. Η στάση αυτή χαλαρώνει τον αυχένα ενώ προάγει την αιμάτωση του εγκεφάλου, ενεργοποιεί τον θυρεοειδή και βελτιώνει τον μεταβολισμό.

 

 

ΣΤΑΣΗ ΑΡΟΤΡΟ

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα, ακούμπησε τα χέρια στο πλάι του κορμού και στρέψε τις παλάμες προς τα κάτω. Με την εκπνοή σήκωσε και τα δυο πόδια, στήριξε τις παλάμες στο έδαφος, σήκωσε τους γλουτούς και το κάτω μέρος της πλάτης και έκπνευσε. Φέρε τα πόδια πίσω από το κεφάλι και άφησε τα να πέσουν στο έδαφος. Τα πόδια παραμένουν τεντωμένα όσο ακουμπάτε τους γοφούς. Το βάρος έχει μετατοπιστεί στους ώμους και στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Αν θες τέντωσε τα χέρια μπροστά μακριά από τους ώμους και μείνε σε αυτή την στάση περίπου 10 δευτερόλεπτα. Τελειώνοντας την άσκηση σήκωσε τα πόδια και άσε την πλάτη να ρολάρει σπόνδυλο-σπόνδυλο ενώ αφήνεις τα πόδια να πέσουν στο έδαφος. Η στάση αυτή δυναμώνει τους μυς του λαιμού και λειτουργεί θεραπευτικά για τον θυρεοειδή.

 

Υ.Γ. Το παραπάνω άρθρο έχει χαρακτήρα συμβουλευτικό και δεν αντικαθιστά την θεραπεία που σας έχει υποδείξει ο ιατρός σας.

@Queen_A

(Yoga instructor)

Πείτε μας τη γνώμη σας

karmiko.gr

karmiko.grΈλα στον κόσμο του karmiko.gr και γνώρισε αληθινούς ανθρώπους, μέσα από αληθινές συνεντεύξεις, ταξίδεψε σε μαγικούς προορισμούς, ενημερώσου, αγάπα τον εαυτό σου και αξιοποίησέ τον, με μυστικά ομορφιάς, συμβουλές ειδικών, προτάσεις διασκέδασης, γεύσεις και όλα αυτά με τόλμη για το παρόν και αισιοδοξία για το αύριο…

Τρόποι Επικοινωνίας

Θέλεις να ακουστεί η φωνή σου μέσω του karmiko.gr;

Συμπλήρωσε τη φόρμα και που ξέρεις, μπορεί να το δεις να δημοσιοποιείται στο karmiko.gr

Developed by SiteNemesis.com

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο